Menu

Hamburg pod ziemia

Nazwa bloga mowi juz o wszystkim. Moje spotkania w podziemiu. Krotkie i troche dluzsze.

Podziemne medytacje

buffalo66

Jadac tu na dole jestem jakby w innym wymiarze. On naprawde bardziej jest "tu i teraz". Tutaj jest jazda. Jest cos tam odtad dotad. Jest tez uwazanie wieksze na wszystko. Jasne, wszedzie mozna sie odlaczac, wszedzie mozna zapadac w swiat my... więcej

Turek again

buffalo66

Znowu Turek. Bardzo mloda dziewczyna. StaryTurek sie przysiadl. Siedzi i od czasu do czasu patrzy na nia. Ale jak! To patrzenie przechodzi ludzkie pojecie, to patrzenie jest okaleczaniem, obrazaniem. Kazdego w poblizu (przyokazji)- do tego stopnia. O... więcej

Cierpiaca

buffalo66

Weszla w towarzystwie faceta w srednim wieku, ktory od razu po zajeciu miejsca wyciagnal gazete. Turecka. Turek wiec. Dziewczyna miala moze 25 lat. Usiadla na przeciwko swojego towarzysza i w tym samym momencie zakryla sobie twarz rekami i zaczela na... więcej

Tesknoty, polowania i inne spekulacje

buffalo66

Jechalam do city. Umowilam sie z Ilona w naszym sushi-laden. Temu spotkaniu nie towarzyszyl jakis specjalny cel - samo spotkanie bylo celem. No i zjedzenie sushi, bedace naszym ulubionym jedzonkiem. Mam ostatnio takie dziwaczne wrazenie jesli chodzi ... więcej

Z tlumu powstales...

buffalo66

Jezdze rzadziej bo.. Nie pracuje!:) (wciaz ten naiwny usmiech, zobaczymy jak dlugo)Zima:( nie lubie zimna i raczej nie wypuszczam sie zbyt daleko. Doszlo juz do tego, ze wypowiedzialam swoj abonament na tzw. CC-karte uprawniajaca mnie do jezdzenia od... więcej

© Hamburg pod ziemia
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci